su
13.8.2023
Nastolan Rotaryklubin järjestämä Ankka-Ralli SU 13.8. klo 14-16.00 Immilän Myllyllä nastolalaisen nuorisotyön hyväksi (mm. nastolalaisten vähävaraisten nuorten urheiluharrastusten hyväksi). Koko perheen suuren suosion saanut tapahtuma nastolalaisen nuorisotyön hyväksi. Ohjelmaa aikuisille ja lapsille. Maatilatori, kahvio, makkaragrilli, lettuja, lasten ruletti, tarinointia ym. Kohokohtana klo 15.00 Ankka-Ralli, jolloin 600 numeroitua ankkaa kilvoittelee koskenlaskussa yläsillalta alajuoksulle. Osta oma ankkasi ralliin tai koko perheelle. Järjestäjät: Nastolan rotaryklubi ja Immilän kyläyhdistys.
Koko perheen suuren suosion saanut tapahtuma. Kohokohtana klo 15.00 Ankka-Ralli.

Paikka: Immilän Mylly, Nastola
Nastolan rotaryklubi
14.8.2023
RC Hollola-Salpakangas
Onkikisa kestää tunnin ja ota mato-onki mukaan ja perhe.
Paikka: Hollolan kirkonkylän laituri leikkipaikan vieressä
16.8.2023
LAHDEN ALUEEN ROTARYKLUBIEN YHTEISKOKOUS
Kokous on ensisijäisesti tarkoitettu presidenteille. Mikäli presidentti ei pääse kokoukseen, niin tovomus on, että toinen henkilö edustaa klubia kokouksessa. Myös koordinaattoreiden läsnäolo on toivottavaa.

Paikka: Palvelutori, Kauppakeskus Trio Tapaamistilan nimi: Meri Käyntiosoite: Kauppakeskus Trio, 2.krs. Vesku-Aukio, Aleksanterinkatu 18
AG Jyri Kettunen p. 040-1645125
17.8.2023
RK Lahti-Salpausselkä ry:n hallituksen kokous
Martti Muurinen
17.8.2023
RC Lahti-Salpausselkä
Uusi RK Lahti-Salpausselkä ry aloittaa toimintansa! Tule tapaamaan uusia ja vanhoja rotary-ystäviä.
Martti Muurinen
18.8.2023
Ennakko tiedoista poiketen: Perjantain aiheena: Mikä on StartHub? Mikä on LAB-ammattikorkeakoulun tiloissa toimiva StartHub? Siitä meille tulee kertomaan StartHubin arjen pyörittäjä ja toiminnan kehittäjä Mark Poutanen. Ensimmäistä kertaa klubikokouksessa on myös tavattavissa vaihto-oppilaamme Danica Kanadasta.
Muistikoulutuksen kouluttajalle tuli este ja näin ollen aihe vaihtui.

Paikka: Karirannan Kahvila, Vesijärven satama, Satamakatu 9, 15140 Lahti
Heikki Ulvila
21.8.2023
RC Hollola-Salpakangas
Tervetuloa kaikki Lahden seudun Rotarit aveceineen. Osallistujien lukumäärän hahmottamiseksi ilmoittautuminen mielellään muutama päivä etukäteen. Frisbeegolfia ja savusauna Hollolan Hirvessä. Hinta 25 €/henkilö sisältää tervetulojuoman, frisbeegolfia ja lainakiekot frisbeekentälle, savusaunan sekä lyhyen savusaunan tarinan ja opastuksen. Sekasauna, uimapukusuositus, naisille ja miehille omat pukuhuoneet, wc:t ja suihkut. Suositus omat uimapuvut ja pyyhkeet, lainapyyhkeet 5 €/kpl.
Maksun suorittaminen verkkokaupan kautta toimii myös ilmoittautumisena. Linkki verkkokauppaan: www.holvi.com/shop/maatilapanimohollolanhirvi . Siellä valinta, SAVUSAUNA JA KYLPYALLAS AVOIMELLA VUOROLLA KESÄKESKIVIIKKOISIN 25,00 €. Kun verkkokauppa kysyy milloin tulet, kirjoita vastaus "21.8. Rotary". Sitä ei ole valmiina vaihtoehtona, jottei tule ulkopuolisia. Jos maksat paikan päällä, ilmoittaudu Ilkka Niemelle sähköpostilla ilkka.niemi@icloud.com tai puhelimella, tekstiviesti tai WhatsApp 040 544 5425. Saunalla ja pukuhuoneissa on tarjolla maailman puhtainta pohjavettä. Saunan jälkinesteytykseen ravintolan hanat ovat auki klo 19:00-21.30. Saunalle voi tuoda omia juomia tai tilata Hollolan Hirven oluita (3 litran kanisteri) verkkokaupasta edellä olevasta linkistä. Vähittäiskauppamääräysten johdosta Hollolan Hirvestä tilatut juomat pitää itse noutaa ravintolasta, Hollolan Hirvi ei saa toimittaa niitä valmiiksi saunalle.

Paikka: Hollolan Hirven Savusauna ja Fresbeegolfrata
24.8.2023
Vaihto-oppilas Michael Wilborne
Roope Kivekäs
25.8.2023
Ei omaa viikkokokousta, vaan osallistumme RC Hollola-Salpakangas järjestämään Hollolan Hirven tapahtumaan 21.08.23 klo 18:00.

Heikki Ulvila
28.8.2023
RC Hollola-Salpakangas
Klubin toimintasuunnitelma ja syksyn ohjelma
Paikka: Hollolan Matkakeidas, Hopeakalliontie 8, 15880 Hollola
Kuvernöörin tapaaminen, vierailu Panssarimuseolle Parolassa
Kimppakyytien lähtö klo 10:30 Upseerikerholta.

Paikka: Panssarimuseo, Parola
Ensio Mäkipelto
31.8.2023
ROTARY AFTERWORK GETTOGETHER - helppo muistaa, jokaisen kuukauden viimeisena torstaina
Tervetuloa kaikki, erityisesti uudet, rotarit lasilliselle tapaamaan ja vaihtamaan vapaamuotoisesti ajatuksia ajankohtaisista keskustelunaiheista sekä verkottumaan. Tilaisuus klo 17-19 ja on omakustanteinen.

Paikka: Olavi Wine Cafe, Aleksanterinkatu 10, 15110 Lahti
DMC Eila Parviainen ja AG Jyri Kettunen
31.8.2023
Hei Rotari, lähde mukaan Vesijärvi-risteilylle!
Jokainen Rotari on tervetullut! Lähde mukaan Vesijärvi-risteilylle! James Bond laiva irtoaa laiturista klo 17.00 Sibeliustalon välittömästä läheisyydestä osoitteesta Satamaraitti 1, Lahti. Ohjelmassa on järvimaiseman ihailua, vapaata yhdessäoloa ja maukas kolmen ruokalajin illallinen. Paluu Lahden matkustajasatamaan tapahtuu klo 20.00 Risteilyn Kapteenina toimii Vt kaupunginjohtaja Mika Mäkinen. 25 ensimmäiseksi ilmoittautunutta pääsee mukaan risteilylle. Sitovat ilmoittautumiset sähköpostitse 26.08.23 mennessä: heikki.ulvila@gmail.com Risteilyn hinta on 45 euroa

Paikka: Laiva James Bond, Satamaraitti 1, 15140 LAHTI
Presidentti Heikki Ulvila