16.8.2024

Heikki Kantola
23.8.2024
RC Tampere-Jussinkylä
Mikko Kriikku: Metsän omistamisen ja Suomen metsästrategian tulevaisuuden näkymät
Metsätalousinsinööri Mikko Kriikku on MTK:n Metsälinjan kenttäpäällikkö. Hän on aikaisemmin toiminut Metsä Groupin metsäasiantuntijan tehtävistä. "Metsiin ja metsien käyttöön liittyy jatkuvasti lisääntyviä paineita ja intressejä. Siksi metsänomistajien omaa edunvalvontaa tarvitaan enemmän kuin koskaan. Koen tehtäväkentän erittäin mielenkiintoiseksi ja haastavaksi", Aamiainen klo 7:30 alkaen.

Hannu Rosenqvist
30.8.2024
Atte Borgeström Reforest Oy: hiilinieluista vastuullisuusraportointiin
Reforest tarjoaa selkeät ratkaisut yrityksen vastuullisuuteen. Tarjontaan kuuluu vastuullisuusraportointi, hiilijalanjäljen laskenta ja suunnitelmat toimenpiteistä,  kompensaatio sekä vastuullisuusviestintä. Mihin suuntaan "viherpesusta" liikutaan tulevaisuuden vastuullisessa yritystoiminnassa. (30) Atte Borgenström | LinkedIn Aamiainen klo 7:30 alkaen, kokous 08:00.

Hannu Rosenqvist
30.8.2024